lördag 26 juli 2014

Båtfest- Bildbomb!

Hej Allihopa!
Idag har jag harft en helt Magisk dag! Båten lämnade hamn vid 13 tiden då vi fick en varsin Välkomms drink och hade det helt enkelt as bra. När vi åkt ett tag stannade dom så man fick bada och det var jätte varmt! Andra gången vi stannade åt vi också god mat på båten och såklart badade vi då med! :D
Andra stället vi badade på fick jag låna ett cyklop av en som heter Erik, då såg jag en Rocka i vattnet! Det var så himmla häftigt! ^^
Påväg hemmåt igen mörknade det och det var hur mysigt som hellst ^^ Vi mötte också en annan båt och då kastade våra båtarbetare vattenballonger över på grannbåteb xD haha 

Jo förresten om ni vill veta anledningen till att vi åkte båt så var det för att min farbrors vänner Maria & Andreas ska gifta sig! ☆ Stort Grattis till dom!

Vi hade massa skoj på båten så nu äre bara att kika på alla underbara bilder jag tagit under dagen! :D kraaaam♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar